Entrenament correcat: Cavalls del Vent est

Spanish version aqui

Diumenge 22 vam fer un entrenillo pel principi del recorregut de “Cavalls del Vent: la cursa” amb un grup de correcats que vaig conèixer (en persona) el mateix dia: L’Isma, l’Àngela, en Moisès, en Manel, el Pere i jo.

Cap a les 6.30 sortíem de Bagà, per fer 1:35 fins a Rebost i 3:10 fins a Niu d’Àliga (els talls a la cursa seran 1:40 i 4:00). Arribant a dalt ja portàvem 1.600m de desnivell i vam fer un picnic ràpid. 15 minuts de descans i ja trescàvem per la tartera avall per anar a buscar coll de Jou, on vam seguir la carena per pujar les Penyes Altes.

Al baixar al coll del Moixeró, degut a que alguns havíem de ser d’hora a casa, vam baixar directes cap al Sant Jordi, amb una perdudeta inclosa al mig del camí…jejeje Des del Sant Jordi cap al temut coll d’Escriu (200m de D+ que es fan a ritme i ràpid) i baixada a Bagà per un camí directe (no per la pista) que no havia fet mai i que és un corriol de baixada força trencacames. Per acabar-ho de rematar, l’asfalt de la carretera els últims 4Km fins a Bagà ens van destrossar els peus…

Surten gairebé 35Km i 2.500m de desnivell positiu. No està gens malament per ser la primera travessa amb presses que faig després de vacances, només 8 dies després de pujar el Mont Blanc i l’endemà de pujar a l’estimat Pedraforca…

Bona feina i en bona companyia!

Aquesta entrada ha esta publicada en Entrenaments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.