UTMDA 2011 eliminat

Spanish version abajo!!!!!!

L’UTMDA 2010 va ser el primer Ultra de 160Km de l’estat. Vaig tenir la sort de participar-hi i va ser preciós, amb bon ambient i molt ben organitzat per ser la primera edició… Per mi va ser molt especial perquè va ser la primera prova que feia de tanta distància (fins ara la única) i on van passar coses molt especials

Doncs avui m’han enviat un correu-e de l’organització dient que:
“lamento comunicarle que casi con total seguridad no va a ser posible la celebración del UTMDA 2011.”

És una pena.

– Serà perquè va pillar mala fama per haver acabat menys d’un 25% dels participants?

– Perquè només es van apuntar 88 corredors i no els sortia rendible?

– Perquè hi va haver 2 ingressats (per culpa de la tempesta)?

– Perquè van haver de canviar el recorregut a última hora sumant 14Km i 2000m de desnivell acumulat?

– Sé que hi ha hagut alguna queixa de cintes que van quedar sense treure, però eren poques i sembla que eren algunes que havien quedat amagades…

Res que no sigui “habitual” en una primera edició (i amb el temps que va fer) i no es pugui sol·lucionar en una segona edició. Temo que el motiu sigui per paperassa política o per la FARSA de sempre dient que fem malbé la muntanya (tema que dóna molt per parlar, però està clar que la majoria de nosaltres, els corredors de trail, som 10 vegades més respectuosos amb el medi que el 95% de la gent que hi passa, i això ho tinc comprovat perquè sempre he d’estar recollint papers de plata, burilles de cigarretes, paperets i fins i tot llaunes!!!)

La tenia al meu calendari i espero que rectifiquin, animo a l’organització i ofereixo el meu suport (el que pugui) perquè es pugui celebrar la prova.

I si algú vol fer el recorregut, encara que sigui en plan pirata, que me’l demani, jo tinc el track de l’any passat on només hi falten 2 Km que se’m va acabar la pila. Us el recomano totalment, les muntanyes d’Alacant sorprenen molt positivament…

———————————————————————————————————————–

El UTMDA 2010 fue el primer Ultra de 160 km del estado. Tuve la suerte de participar y fue precioso, con buen ambiente y muy bien organizado por ser la primera edición … Para mí fue muy especial porque fue la primera prueba que hacia de tanta distancia (hasta ahora la única) y donde pasaron cosas muy especiales

Pues hoy me han enviado un e-mail de la organización diciendo que:
“Lamento comunicarle que casi con total seguridad no va a ser posible la celebración del UTMDA 2011.”

Es una pena.

– Será por pillar mala fama por haber terminado menos de un 25% de los participantes?

– Porque sólo se apuntaron 88 corredores y no les salía rentable?

– Porque hubo 2 ingresados (por culpa de la tormenta)?

– Porque tuvieron que cambiar el recorrido a última hora sumando 14Km y 2000m de desnivel acumulado?

– Sé que ha habido alguna queja de cintas que quedaron sin sacar, pero eran pocas y parece que eran algunas que habían quedado escondidas …

Nada que no sea “habitual” en una primera edición (y con el tiempo que hizo) y no se pueda solucionar en una segunda edición. Temo que el motivo sea por papeleo política o por la FARSA de siempre diciendo que estropeamos la montaña (tema que da mucho para hablar, pero está claro que la mayoría de nosotros, los corredores de trail, somos 10 veces más respetuosos con el medio que el 95% de la gente que pasa, y eso lo tengo comprobado porque siempre tengo que estar recogiendo papeles de plata, colillas de cigarrillos, papelitos y hasta latas!)

La tenía en mi calendario y espero que rectifiquen, animo a la organización y ofrezco mi apoyo (el que pueda) para que se pueda celebrar la prueba.

Y si alguien quiere hacer el recorrido, aunque sea en plan pirata, que me lo pida, yo tengo el track del año pasado donde sólo faltan 2 km que se me acabó la pila. Os lo recomiendo totalmente, las montañas de Alicante sorprenden muy positivamente …

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curses de muntanya, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a UTMDA 2011 eliminat

  1. nativojaime ha dit:

    Ori, una lástima, pero lo dicho, a mí no me va a importar repetir aunque sea en autosuficiencia (de bar en bar, claro). Un saludazo compi.

  2. BLASKI ha dit:

    SERIA UNA PENA QUE NO SE CELEBRASE EL ULTRA TRAIL DE LAS MONTAÑAS DE ALICANTE.
    YO PARTICIPE EN EL TRAIL DE LA MEDIA LUNA Y PUEDO DECIR QUE APESAR DE LOS PEQUEÑOS FALLOS QUE PUDIERAN TENER (CARRERAS CON MAS PRESTIGIO TAMBIEN LOS TIENEN Y GORDOS)ME PARECIO FANTASTICA Y UN RECORRIDO PRECIOSO Y QUE NO DESMERECE EN NADA A CUALQUIER OTRO DE AMBITO NACIONAL.
    ANIMO A LOS ORGANIZADORES Y LES MANDO TODO MI APOYO PARA QUE INTENTEN SEGUIR ADELANTE CON ESTA MARAVILLOSA CARRERA ULTRA.

    GRACIAS DE TODAS FORMAS POR EL ESFUERZO REALIZADO.

  3. arc alcoy ha dit:

    Buenas!!!!!!!Yo hice la mitja lluna y es mi unica carrera que he echo de montaña, ya que me dedico a correr mas en carretera.
    La impresion que me lleve yo de una carrera de montaña fue impresionante y me entristece que no pueda haber segunda edicion.
    Hubo algun fallo, pero tambien es muy dificil organizar una carrera asi. Una verdadera pena.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s