Entrenament per Sant Llorenç amb final feliç…

Spanish version abajo!!!!!!!

Ahir vam fer un entrenament que recordaré molt de temps per com va acabar…

La volta va ser començant a Can Robert pel camí habitual cap a la Mola que retalla la pista de pujada a Can Pobla. En una corba característica, on abans hi aparcaven cotxes, vam agafar un camí que et porta a la Canal de l’Abella i amb aquesta arribes directament a la Cova del Drac. A partir d’alla, per la Carena del Pagès vam arribar fins a Coll d’Eres i d’allà, l’ascensió ràpida al Montcau. La tornada la vam fer per la Carena del Pagès un altre cop, però ara pujant per la Mola i baixant pel principi del Camí dels Monjos i enganxant la canal de Can Pobla per arribar fins la pista forestal que et deixa a Can Robert. Uns 13.6Km i 1200m de desnivell acumulat. No està malament!!!

Feia estona que sentiem trons i veiem tempestes a la llunyania, però quan erem a Can Pobla va començar a caure fort i ens vam cagar força ja que els llamps quèien al costat nostre!!!!! Al final, vam fer un esprint brutal per arribar al cotxe més xops que mai. Una experiència molt divertida…però perillosa…

Aquí teniu una foto meva i del Roger al cim del Montcau:

I el recorregut que vam fer:

—————————————————————————————————————-

Ayer hicimos un entrenamiento que recordaré mucho tiempo por cómo terminó …

La vuelta fue empezando en Can Robert por el camino habitual hacia la Mola que recorta la pista de subida a Can Pobla. En una curva característica, donde antes aparcaban coches, tomamos un camino que te lleva a la Canal de l’Abella y con esta llegas directamente a la Cova del Drac. A partir de allí, por la Carena del Pagès llegamos hasta Coll de Eres y de allí, la ascensión rápida al Montcau. La vuelta la hicimos por la Carena del Pagès otra vez, pero ahora subiendo por la Mola y bajando por el principio del Camí dels Monjos y enganchando la canal de Can Pobla para llegar hasta la pista forestal que te deja en Can Robert. Unos 13.6Km y 1200m de desnivel acumulado. No está mal!

Hacía rato que escuchabamos truenos y vemíaos tormentas a lo lejos, pero cuando estábamos en Can Pobla empezó a caer fuerte y nos cagamos bastante ya que los rayos caían a nuestro lado !!!!! Al final, hicimos un sprint brutal para llegar al coche más empapados que nunca. Una experiencia muy divertida … pero peligrosa …

Aquí tenéis una foto mía y de Roger en la cima del Montcau:

Y el recorrido que hicimos:

Aquesta entrada ha esta publicada en Entrenaments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Entrenament per Sant Llorenç amb final feliç…

1. Marta S. ha dit:

Ei! no està malament per ser un entrenament! nosaltres aquest cap de setmana fem una cursa de muntanya de 13 km. a Falset, a veure quanta estona aguantem corrent!jejeje