Inscrit a l’UTMB!!!!!!

Spanish version aqui.

L’estiu del 2008, al finalitzar el Tour del Mont Blanc i flipant amb la primera de moltes estades a Chamonix, em vaig trobar amb un esdeveniment que ni tan sols coneixia. Un munt de “frikis” a la plaça de l’església de Chamonix es preparaven per fer el que jo havia fet en 8 dies… en tan sols 46 hores (com a màxim)!!!!!

Era la sortida de l’Ultra Trail del Mont Blanc 2008. Sonava “Conquest of Paradise” de Vangelis i em vaig quedar impregnat de l’èpica, la valentia i capacitat de sofriment que aparentaven tots els que estaven allà.

Vaig pensar que de gran volia ser com ells i em vaig prometre que algun dia seria entre aquest grup de gent, els admirava…

Doncs resulta que tan sols 2 anys més tard i amb una mica més de coneixament de què és una Ultra, estic inscrit per l’UTMB 2011 que comença el divendres 26 d’Agost, com no, a Chamonix.

Aqui teniu un video de la sortida:

I un reportatge:

Encara queden molts mesos, però estic disposat a prendre la sortida, als peus del Mont Blanc que tantes emocions em va despertar l’estiu passat des el cim, i a disfrutar de la muntanya que tant estimo, a patir dolor i cansament i a degustar el plaer de donar-ho tot per un objectiu. Perquè a cada ultra que he fet he deixat lligams amb la muntanya i amb altres participants. Estic segur que aquest em deixarà el mateix regust.

Només vull una cosa… Que arribi ja l’agost, que estic dels nervis!!!

Una abraçada i BON NADAL a tots els que heu arribat aqui ;-)

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curses de muntanya, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Inscrit a l’UTMB!!!!!!

  1. Koala ha dit:

    Enhorabona company!
    A gaudir-ho com cal

  2. jaimescolano ha dit:

    Així és mestre… Jo em vaig quedar fora l’any passat (i huí m’alegre per què ja saps cóm va quedar). Enguany estic automàticament inscrit. Ara en gener pagare i a entrenar… ¿Tornarem a fer pacte de cavallers?. Cuida-t germà.

  3. Valentin DLCC ha dit:

    jajaj, que bueno! me paso exactamente lo mismo que a tí, pero al 2009; vaya atajo de frikis!

    Espero que te al final hayas sido aceptado! Si es así, nos vemos en Chamonix este Agosto y si no, a por el próximo año.

    http://objetivoutmb2012.blogspot.com/

    Sort!

  4. José Miguel ha dit:

    Hola amics, hola Oriol, hola Jaime .

    jaime ja saps estaré als Alps a partir del 25 de jUny fent de guía per als americans y caminant el TMB per els mateixos llocs que fareu vosaltres, valents , després el 28 de juliol..si voleu saber del estat del terreny, del temps, o lo que siga. ..dons, bé estaré per allí, em contacteu y vos ajude al que faja falta!

    Será un plaer fer-vos de “sparring” a les zones de avituallament a Conntamines, Courmayeur o Trient…

Deixa un comentari

