GR10 Xtrem: La primera de l’any

Spanish version aquí

Ho sé, no tinc perdó de Déu. He deixat el blog més mort que el Paquito… A veure si em torno a reenganxar. Sort que un toc del Jaime m’ha fet reaccionar ;)

Una d’elles és el GR10 Xtrem que es va fer el cap de setmana del 16 de gener a València, des de Puçol fins a La Pobleta d’Andilla. Són 93 Km i 3800m de desnivell positiu en general molt ràpids. Com que no recordo gaire el recorregut (és el que té fer l’entrada més de 2 mesos després de la cursa),  em limitaré a penjar les poques fotos que vaig fer i explicar el que recordi…

El perfil:

El tema és que sortint del curro divendres a la tarda vaig passar a buscar al Victor (un sonat, com tots els d’aquest mon, que ja té nosequants Ironmans i un Ultraman a sobre) i vam baixar junts cap a Puçol. Al briefing em vaig trobar amb un munt de correcats i altres coneguts. Sempre fa il·lusió trobar-te coneguts tan lluny de casa…

Després del briefing vam recollir el pitrall i cap a sopar amb el Carles, el Josep i l’Enric (el jardinero, que le vaig conèixer aquell dia…). Gran sopar amb cervesa de la bona i cap a dormir… Al seient de copilot del cotxe!!!!! Amb el sac de dormir i el pijama que em va comprar la mama, això si… No s’hi estava tan malament, sort que dormo com una mòmia a qualsevol lloc…

A les 4 del mati em llevava i ho preparava tot. Al pavelló ens controlaven el material obligatori i tota la pesca i a les 5… Pam! Tret de sortida gairebé sense que ens n’adonéssim de la txàtxara que estàvem!!!

Canals de pujada:

Fins el Km 20 el recorregut és bastant bonic, entre bosc, pujant per canals i forces corriols. Tot aquest tram vaig anar seguint en Carles i en Josep, ja sé que corren molt més que jo, però acostumo a fer això…jeje… seguir-los fins que les cames comencen a punxar-me.

El Josep i el Carles esperant per pujar una canaleta (i sembla que una mica de son … xD):

Llavors, amb l’excusa de que he de pixar descanso i els perdo, agafant així un ritme més còmode per mi… A partir del Km 20 la cursa ja es torna, com he dit, ràpida del tot. Molt pistera i per camins amb poca vegetació, que feien que el sol et mossegués fins a desfer-te “hasta los pelillos de …”. A Gàtova hi havia Paella (O Pael·la, com deia algun anglès que hi havia per allí).

A Gàtova amb en Paco:

A l’avituallament hi havia el Paco Ramos lesionat (Recupera’t aviat!) i poc després vaig estar en un estira-i-arronsa amb un altre corredor (Hector) amb qui vam anar fins el final. Ens vam compenetrar d’allò més bé, tirant l’un de l’altre en moments en que l’altre defallia.

És el gran que tenen els ultratrails, trobar-te companys amb qui compartir tot això… (i les llagues als peus, i els mals de ventre, bòmits, etc…aiiixxxx que bonic!!! jajaja). Doncs això, amb l’Hector fins al final de tot i vam entrar de costat (no sé, ni m’importa, si ell va quedar per davant o darrera meu a la classificació…) amb 14  hores i 42 minuts!!! Un “tiempazo”, sobretot tenint en compte que el meu objectiu era baixar de 18 hores…xD.

A La Pobleta altre cop paella, birra, molta birra i una dutxa d’aigua congelada (és el que té no ser un makinorri, que els de davant s’acaben l’aigua calenta…)

Nota per recordar: He d’entrenar el suficient per arribar a les curses a dutxar-me amb aigua calenta, A partir de llavors, ja no caldrà millorar mes…xD

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curses de muntanya. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a GR10 Xtrem: La primera de l’any

  1. nativojaime ha dit:

    Tornar a nàixer… Putamare mestre. Avant

Deixa un comentari

