Volteta per l’Obac

Dissabte 21 de Maig vaig fer una volteta per l’Obac d’uns 26Km i 1200m de desnivell segons el meu Garmin… Enmig em vaig trobar l’Adrià i vaig conèixer a una persona entranyable, en Fidel Castro, a dalt la Mola mentre em fotia una torrada de fuet i un parell de Voll Damms…

Penjo les fotos i una mica de descripció del recorregut:

– Sortida de Coll d’Estenalles pel GR-5
– Desviament per corriol de baixada força tancat però que es fa bé en direcció la Font dels Traginers
– Pujada pels Graons de Mura des de la Font dels Traginers i fins el Coll de Boix
– Baixada per pista Forestal i pujada cap al Turó de la Pola
– Torno a agafar el GR-5 pèr arribar al Coll de Tres Creus
– Dono la volta a Castellsapera
– Baixo cap a la Barata
– Des de la Barata pujo fins la Carena del Pagès pel camí del Bofí (més net del que m’imaginava)
– Vaig a fer un beure a la Font Flàvia
– Faig una visita als Òbits
– Torno a la carena del pagès per anar cap a la Mola tot passant pel costat de la fantàstica Cova del Drac
– Em foto un tiberi de campionat a la Mola acompanyat d’en Fidel Castro
– Torno per la Carena del Pagès cap a Coll d’Eres i coll d’Estenalles per arribar d’hora al cotxe!!!

Una mica esquemàtic, però no tinc més temps i se m’acumulen les entrades a posar!!! xDDD

Aquesta entrada ha esta publicada en Entrenaments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Volteta per l’Obac

  1. jaimescolano ha dit:

    Xato, una de esas voldam era pa mí ¿no?… Si te sentó bien, a mi tb…
    ¿vas al isostar desert? ¡anímate!, buen entreno poara el utmb

    • doktor8 ha dit:

      jeje…una y dos!!!!!! Lo del Isostar desert es una pasta… además, voy a hacer unos Cavalls del Vent ese finde!!!!!

Deixa un comentari

