Cavalls del Vent tallats

Divendres passat a les 10 de la nit sortíem des del refugi Estassen un grup de 9 corredors de totes les parts de Catalunya. Entre ells, grans admirats per mi des de fa temps com el Carles, el Sergi o el Jaume i d’altres que vaig conèixer allà, com els Jordis, el Roger, el Lluís i el Joel.

Vaig disfrutar moltíssim!!!  Llàstima que vaig haver de plegar a Coll de Jou… Crec que hauria pogut seguir bé, però em va anar de conya poder dormir una estona abans dels compromisos que tenia dissabte a la tarda i que ja penjaré pel blog

Va ser un plaer correr els 40Km + 11Km de tornada amb aquestes màquines del trescar per la muntanya!!! Ara, vaig passar un fred a les mans pujant al Niu que pensava que pillava hipotèrmia i tot!! jaja Ara entenc el material obligatori de l’UTMB… La nit va ser fenomenal, la baixada a Gresolet divertida i amb relliscades pel fang, com el 90% de l’any, la pujada al Coll de Bauma la vam fer en un tres i no res i el corriol que baixa del Coll de la Bena es va confirmar com un del meu Top-5 tot i la plujeta que ens va caure (I vaig poder estrenar el meu nou impermeable de Trangoworld amb membrana Innerplus)!!!!! Els empedrats més secs del que ens podiem imaginar (l’any passat per aquestes dates l’aigua passava de sobre els genolls!), ni una ficada de pota en l’aigua. I la pujada de Gréixer fins el Niu…buff… què dir! si ja ho sabeu tots!! Molt fangós i humit al principi sobretot…Al Rebost hi vam arribar ràpid, però vam agafar una fresqueta que Déu ni dó! Amb la boira ens vam despistar a l’hora d’agafar la carena cap al Niu… sort que en Jaume portava el mapa que vam saber interpretar i vam fer un “Camp a través”!! Després de baixar del Niu i arribar a Coll de Jou, el Roger el Jordi i jo vàrem baixar en direcció Gréixer i Bagà per un camí que arriba a creuar amb la carretera de Coll de Pal. Al final uns 50Km i 3000m de D+, un bon entenillo!!! A més, de nit i amb pluja!!! Què més vull!!!!

Fins que no me les passin, no tinc cap foto per il·lustrar la travessa…:S Però en podeu trobar d’altres vegades per aqui…jejeje

Per cert, els refugis de muntanya, podrien fer una mica d’honor al seu nom “REFUGI” i tenir alguna porta oberta per a REFUGIAR-se del fred a la nit, no? Ja ens hem posat en contacte amb la FEEC i Cavalls del Vent i ens han informat que ho sol·lucionaran.

Aquesta entrada ha esta publicada en Entrenaments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Cavalls del Vent tallats

1. Jaimescolano ha dit:

Estamos mascullando hacerlo el 26 de julio amigo. Ya te avisaré. Antes nos dejaremos caer por el Isostar desert ese de Monegros. Bello contraste ¿no?

• doktor8 ha dit:

Jaime! Avisame el 26 de Julio! Yo voy a volver a Cavalls justo el finde siguiente, lastima que entre semana no pueda…:S Pero oye, dime algo y quedamos para tomar una caña! Y si necesitas logistica que yo pueda proporcionar, solo tienes que pedirlo!!!!