Video: UTMB

Ja que va dies que no penjo res, aqui va un vidiet!!!!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curses de muntanya. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Video: UTMB

  1. jaimescolano ha dit:

    Sense paraules amic ¡que gran compare!… Jo ja estic a la Ronda dels Cims… ¿ens vorem?. Però no tens que anar tan ràpid. Fins sempre.

  2. doktor8 ha dit:

    Jaime!!!! Ja saps, copiant del mestre en això dels vidiets, encara em falta molt per aprendre!!!
    A la Ronda m’hi volia apuntar, però al final casi segur que me’n vaig a fer el Swiss Irontrail (http://www.irontrail.ch) Si ja estàs apuntat fliparàs!!! És duríssim Andorra!!!!

    Ah, i estaré altre vegada al sorteig de l’UTMB, però si no em toca… Tor des geants!!!! T’hi apuntes???????

  3. Anònim ha dit:

    Sense paraules Oriol. Emocionant. Penso que tot el que et proposes ho aconsegueixes: moltes felicitats ! Estàs recollint el fruit de tot l’esforç, el treball, l’entrenament, la il.lusió i les forces que diposites en tots els teus projectes.

Deixa un comentari

