Calendari 2012: Trio d’asos

Ja que avui m’he pogut inscriure (pels pèls) al gran objectiu de la temporada, el Tor des Geants, em veig en condicions d’explicar quines són les curses i travesses que em proposo fer aquest 2012, amb el Swiss Irontrail i la Volta per la Cerdanya Ultrafons “purulant” per aquí i que completen el trio del que parlo…Aquí posaré les que són objectius principals, segur que n’hi haurà més, Oficials i Pirates, més llargues i més curtes…

Total: 1137Km i 63.444mD+

Si sobrevisc a tot això… Muntaré una festassa que hi cantaran els àngels!!!jajja

A cuantes ens veurem???

 GR10Xtrem (14 de gener)

93Km 3800mD+. Aquesta ja ha passat, vaig superar el temps de l’any passat amb 13 hores i 59 minut i vaig disfrutar d’un dia d’hivern corrent per terreny ja conegut. Un recorregut molt corredor però amb un tram al principi d’allò més xalador, amb grimpades, baixades tècniques i una sortida del sol espectacular!! Allà sempre disfruto en tots els sentits, incloent la festa del dia abans amb en Joel, que va ser memorable… Trobareu la crònica aquí.

 Mitja Marató de Terrassa (29 de gener)

21Km en . No he fet crònica perquè no sé gaire bé què comentar d’una cursa d’asfalt com aquesta, de fet, no entraria dins el blog, seria “dins de pists” no? jaja Va tenir d’especial el poder-la compartir “la primera vegada” de la Teresa, el Jordi i l’Adrià i el fet d’arribar a la meta al parc on tantes vegades passejava amb el Foc per retre-li homenatge. Com totes les altres… va per tu, Foc!

 Ultra Trail de les Fonts (9, 10 i 11 de març)

120Km i 6000mD+. Una cursa que em fa molta il·lusió perquè tothom me n’ha parlat mil meravelles i serà el retrobament amb companys de batalles passades. Serà la meva primera cursa amb clapada al mig i un bon test per veure com respon el cos de cara al Tor. En concret són 3 etapes, de 23, 70 i 27 Km respectivament. A més, em permetran conèixer els Ports, que ho tinc pendent de fa temps i és per fotre’m un latigasso… Així que… cap a Xerta falta gent!!!

 Marató Vall del Congost (18 de març)

42Km i 3200mD+. Amb la fama guanyada com una de les maratons de muntanya més dures, té una particularitat i és que els avituallaments estan plens de Voll Damm! L’any passat ja hi vaig participar i em va descobrir grans paratges del Montseny, aquest any repeteixo precisament perquè és preciosa i fantàsticament muntada…

Cursa dels Bombers (¿?)

10Km. Una altra d’asfalt on la intenció és acompanyar i compartir l’experiència d’una cursa ambamics que estan començant a córrer. L’alegria de veure com algú supera el repte no té preu, com tampoc el té la birra de després…

 Ultra Mallorca Serra de Tramuntana (21 d’abril)

105Km i 4344mD+. Tercera edició consecutiva que participo a aquesta cursa, i és que veure la sortida del sol des del camí de s’Arxiduc no m’ho perdo ni per tot l’or del món. La cursa és preciosa per la Serra de Tramuntana que s’aixeca al costat del mar, però a més, l’ambient entre corredors és espectacular!

 Volta a la Cerdanya Ultrafons (8 de juny)

215Km i 10600mD+. Primera edició d’una cursa que promet, tant per la bona organització que es preveu com pels indrets pels que transcorre. Molts dubtes per inscriure’m per culpa de la Irontrail, que és només 1 mes després, però una cursa com aquesta, a casa, no pot faltar al meu calendari. Anirem a disfrutar-la tant com puguem… Buff! Ja tinc ganes que arribi el dia!!

 Swiss Irontrail T201 (6 de juliol)

201Km i 11500mD+. A Suïssa, de Pontresina a Chur (poble de Nieche). Creua tots els Alps orientals en sentit nord. No hi ha gaire informació, però les imatges que he pogut veure del recorregut son per tallar la respiració, creuant fins i tot glaceres, colls alpins i on de ben segur que tindran “kirsch”… Serà una gran aventura!!!

 Tor des Geants (9-16 de setembre)

330Km i 24000mD+. Als que busquem els límits aquesta és la nostra cursa. Als que ens agrada la muntanya aquesta és la nostra cursa. Als que som feliços lluitant aquesta és la nostra cursa. Als que ens agrada coneixer-nos a nosaltres mateixos de veritat, aquesta és la nostra cursa.  330 i 24000 passant pels peus del Mont Blanc, el Gran Paradiso, el Monte Rosa… uns números que espanten però on tinc dipositat un bon sac d’il·lusions. Em pregunto si tindré les cames prou en forma, si psicològicament sóc fort, si conec les necessitats del meu cos…el Setembre ho sabrem!!!!!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curses de muntanya. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Calendari 2012: Trio d’asos

  1. massa ha dit:

    Oriolet ets ben boget fill meu,però fot-li canya al mico que és de goma gas i salut per gaudir-ho i als moros que els mati déu…

  2. David Huertas ha dit:

    Jjajaj, estàs fet un crack! Pensava que faries l’Ultra de BCN (em vaig plantejar fer el Trail jo i demanar-te consells…però crec que avançaré poc a poc i passaré les etapes Marató d’Asfalt i Marató de Muntanya primer si l’evolució del peu és favorable!). En tot cas, felicitats pels reptes i potser ens veiem en les curses que tinguin menys de 3 xifres als Km jejej. Salut i disfruta, que és el més important :) Que sàpigues que jo segueixo el teu blog! Ja et passaré el meu tot i que és menys professional :D

  3. David Huertas ha dit:

    Ei mestre!! Suposo que deus estar entrenant fort com els bons campions :) A mi el fisio m’ha obligat a reduir volum d’entrenament i sortiré només avui a córrer una mica suau per arribar com pugui a la cursa de diumenge a Ullastrell! A veure si recupero del tot el peu (va millor almenys)!

    Tal i com et vaig dir, et passo l’enllaç al meu blog on hi trobaràs una mica de tot jeje: http://thegrandfathersalmon.blogspot.com/

    Ens anem veient crack!

Deixa un comentari

