I Cursa de Muntanya de Mura

Diumenge 13 de maig es va celebrar la primera edició de la Cursa de Muntanya de Mura i amb el Trail Team dels mil noms vam ser allà representant gairebé el 10% dels corredors!!

Trail Team format per Salvi, Núria, Teresa, Adrià, Oriol, Pablo, Salva i la supporter Clara, per ordre a la foto!

Sortirem a les 11, amb el repic del campanar de l’església de Mura. Mentre esperem, la música a tope, unes quantes conyes i repartim sort per tothom…

Queden 2 minuts, paren el tocadiscs i a la que el rellotge marca les 11… GAAAAAAAASSSSSS

Son 16Km i uns 500m D+, intento sortir ràpid per provar de seguir algun dels que saben quan s’ha de córrer i quan no. Un grupet de 10 o 12 corredors anem al capdavant (jo tancant el grup, que tot s’ha de dir…xD), però és una pujada per pista sostinguda i les cames són les que són, així que vaig deixant-los escapar…

Per pista s’aplana una mica i aconsegueixo atrapar a 2 corredors prop del Puig de la Bauma (m’encanta, no sé si el lloc és bonic en si o simplement que soc subjectiu del record de la carnassa que hi fan…i el vi que hi dónen!!!).

Fot una calor de mil dimonis, sort que porto el bidó i reparteixo aigua entre els que tinc al voltant, després de beure els paios comencen a pujar a sac i jo em quedo enrera!!! No els n’hauria d’haver donat…grgrgrgr jajaja

Després, ja un puja-baixa dels “destroyers” en el que anem fent la goma amb els companys de l’aigua fins que a l’última pujada, amb les cames ja calentes me n’escapo i avanço 3 o 4 corredors més. Des de la Graia, quan ja només queda baixada aconsegueixo allunyar-me de tots ells i a l’entrar a Mura, encara n’avanço un més, que després d’haver-li demanat perdó per passar-lo als últims metres, el tio se’m pica i em fot un esprint que no puc seguir ni borratxo!!! Així que em menjo les paraules i arribo en…8ena posició!!! Lo nunca visto!!!! 1 hora i 24 minuts molt molt disfrutones!!!

La cursa ha estat molt bé, per suposat, el parc és espectacular, potser he trobat a faltar un avituallament al Km 4 i buscar més corriols (que hi són) enlloc de tanta pista…

Però el millor de tot és anar enganxant els amics a això de les curses de muntanya, això si que mola! Enhorabona a tots!!!! I és clar, si a més després hi ha un dinar com el que ens van preparar els amfitrions i una tarda tan esplèndida per la fira modernista de Terrassa…què més es pot demanar????

Aquí podeu veure el recorregut i el perfil retallats que vaig registrar:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2853375

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Curses de muntanya. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a I Cursa de Muntanya de Mura

  1. Anònim ha dit:

    Un resum molt bonic, amb fotos incloses, i un equip fantastic com fantastics son la gent que ho compon. Ara a entrenar i a fer colla.

    Nicolás (El pare de la Nuria)

  2. David Huertas ha dit:

    Eii crack! Vaig estar a punt d’apuntar-me a aquesta cursa però he estat fora per feina (Congrés a Berlin) i em va tocar preparar una xerrada així que no hi havia temps! Quina ràbia, segur que ens ho haguèssim passat bé…ja veig que vas amb força colla que això sempre és bo!

    Aquest dissabte debuto al Trail dels Bastions (de moment faig el curt que haig de començar poc a poc jeje 50 Km amb 3500 mD+ i 4500 mD-). A veure com respon el meu cos i intentar disfrutar al màxim!

    Fins aviat crack!

Deixa un comentari

