El meu GR5 en dades

Algunes de les dades interessants de la travessa i que responen al que tothom m’ha anat preguntant:

Modalitat: En solitari, però ben acompanyat (Només el faré jo, però prevec tenir suport i companyia un percentatge molt alt del recorregut. Si em voleu acompanyar una part o sencer…encara sou a temps!!!)

Hora de sortida: Divendres 22 de febrer a les 20:00 des de Sitges

Hora d’arribada: Diumenge 24 de febrer al matí, a una hora incerta (entre 36 i 41 hores després de la sortida…) a Canet de Mar

Distància: 208Km

Desnivell: 8400m D+ i 8400m D- (de platja a platja)

Recorregut: clica aquí

Avituallaments: A base de cor i generositat de molts amics als que mai sabré com agraïr prou la seva ajuda, sense la qual seria impossible intentar això… Molta Voll, això si! ;) Ah, i a les Bases de Vida, els meus pares, que sempre em fan un seguiment incombustible!

Preu: 0€!!!!!!!

Temps que es preveu: Desastrós. Poques precipitacions, però molt de fred (mínimes de -11º)

Parcs Naturals: Massís del Garraf, Montserrat, Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac, els Cingles del Bartí, el Montseny i el Corredor del Montnegre.

Comarques: Alt Penedès, Anoia, Bages, Garraf, Maresme, Osona, Vallès Occidental, Vallès Oriental, Maresme.

Seguiment pel Twitter: @_doktor8

Seguiment pel Facebook (perfil personal)

Seguiment per la WEB: https://forapista.wordpress.com (columna de Piulades a la dreta)

Altres dades: No hi ha constància ni per internet, ni a la FEEC que ningú hagi aconseguit fer-lo abans en modalitat sense parar. Alta probabilitat de poder contemplar un tipus d’ocell poc freqüent per aquestes terres: la Pàjara (i segurament més d’una!!!)

Aquesta entrada ha esta publicada en GR5 non stop. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El meu GR5 en dades

  1. Retroenllaç: GR5 : L’aventura | Fora Pista

Deixa un comentari

