Canvi de dates…

No sé si és ser sensat o covard, però aquest vespre crec que acabo de posar seny i he decidit DEIXAR-HO PER UN ALTRE CAP DE SETMANA. M’ha costat Déu i ajuda decidir-me. Em sap greu, amb la que he liat!!!! Espero que m’entendreu.
Es preveu -14ºC la nit que passo pel poble del Montseny (imagineu-vos al Tagamanent!!!). Demà espero poder donar una data de substitució ;)

Vull agraïr el suport de tothom en aquest repte. No he abandonat, simplement, com diu un de famós, he escoltat la muntanya, i aquest no era el cap de setmana per jugar-se-la.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en GR5 non stop. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Canvi de dates…

  1. Anònim ha dit:

    Ben fet, Uri! Em feies patir, la veritat. Amb una mica de sort, coincideix que hi sóc jo i et puc venir a portar una Voll Damm en minifaldilla :***

Deixa un comentari

